Szczegółowe informacje:

Transport atrakcji i obsługi

Koszt transportu wynosi 1,5 zł netto/1km i jest liczony po najkrótszej trasie od miejscowości Trzebnica, za każdy pojazd.
W cenie zawarta jest opłata za kierowcę z kategorią specjalną B+E oraz opłaty Viatoll.
Posiadamy własne środki transportu: samochody osobowe (5-7 miejsc siedzących), busy dostawcze (2-3 miejsca siedzące + paka), przyczepy transportowe (długość od 3,5 do 7m).

Całkowity koszt transportu zależy od ilości pojazdów, niezbędnych do transportu wybranych atrakcji i ich obsługi.
Można wybrać nawet kilka atrakcji, a całkowity koszt transportu i tak wyniesie np.1,5zł/km.
Aby szybko sprawdzić koszt transportu - wystarczy zadzwonić pod numer (0-71) 30-76-606.

Od 1 lipca 2011 roku obowiązuje w Polsce system opłat drogowych Viatoll. Opłata wynosi około 50gr i jest naliczana za każdy przejechany kilometr na autostradach i niektórych drogach w Polsce. Opłacie Viatoll podlegają samochody lub zespoły pojazdów przekraczające 3,5 tony. W naszej ofercie takiej opłacie podlegają: Ściana Wspinaczkowa SKAŁA oraz Scena Mobilna.
Całkowity koszt opłat Viatoll jest zawarty w naszej cenie za 1km.

Transport za 0zł ?

Przy wyanjmie kilku atrakcji transport jest GRATIS.
Aby sprawdzić koszt transportu - wystarczy zadzwonić pod numer (0-71) 30-76-606.

Teren imprezy

Należy zapewnić teren imprezy przede wszystkim bezpieczny, a więc równy, utwardzony i czysty.
Do rozstawienia większości atrakcji wystarczy teren o podłożu trawiastym.
Część atrakcji wymaga montażu do podłoża (dmuchańce), niektóre atrakcje wymagają montażu do drzew (most linowy, tyrolka, wieża ze skrzynek) ale większość atrakcji działa w każdym terenie i nie wymaga montażu do podłoża.

Należy zapewnić bezpieczny, utwardzony, odpowiednio szeroki i wysoki wjazd na teren imprezy. Urządzenia takie jak: Ściana Wspinaczkowa SKAŁA czy Scena Mobilna są zintegrowane ze specjalną przyczepą szerokości 2,5m, długości 7m/10m i wysokości 2,6m/3,8m i w całości (tzn. z przyczepą) muszą wjechać na miejsce montażu.

Prąd na imprezie

Większość atrakcji z oferty SPORTIMPREZA do prawidłowego działania nie potrzebuje prądu. Atrakcji te działają na każdym terenie, bez zbędnych kabli, przedłużaczy czy kosztownych agregatów.

Atrakcje, które nie potrzebują prądu to m.in.:
Ściana wspinaczkowa SKAŁA, budowa wieży ze skrzynek, most linowy, tyrolka, paintball, strzelnice, boks kangurów, atrakcje Team Building, malowanie twarzy, animacje dla dzieci, piłkarskie spódniczki, konkursy przy scenie, pijany rower, piłkarzyki stołowe, robienie biżuterii.

Wybierając atrakcje dmuchane należy zapewnić źródło prądu w odległości do 50m od urządzenia. Urządzenia dmuchane zasilane są dmuchawami o mocy od 1,1 kW do 4,4kW. Należy również uwzględnić spadek mocy na kablach i przedłużaczach, dlatego zalecamy zapewnić dwa razy większe zabezpieczenie poboru prądu.

Wybierając z oferty Nagłośnienie czy Oświetlenie należy zapewnić niezależne źródło prądu o mocy conajmniej 32kW i zabezpieczeniu 32A. Najlepszym rozwiązaniem jest w tym przypadku zastosowanie agregatu prądotwórczego.

Obsługa imprezy

Należy zapewnić pełen catering dla obsługi z conajmniej jednym ciepłym posiłkiem (obiad),
oraz kawę, herbatę i wodą mineralną.
Catering na miejscu imprezy jest niezbęny dla prawidłowej i ciągłej pracy atrakcji na imprezie.
Obsługa firmy SPORTIMPREZA jest tak zorganizowana, że pomimo opuszczenia stanowiska pracy
na imprezie - goście imprezy tego prawie nie zauważają.

Jeśli impreza jest oddalona powyżej 150km od Trzebnicy należy zapewnić nocleg w hotelu dla obsługi. Jeśli nocleg/catering nie może zostać zapewniony, usługa ta zostanie doliczona w kwocie 150zł netto za każdą osobę z obsługi. (Często nasza obsługa nie korzysta z noclegu ze względów logistycznych, informacje tę podajemy do 7 dni przed terminem imprezy).

Wzór umowy

Przykładowy wzór umowy znajduje się tutaj.

Rezerwacje: (71) 307 66 06, e-mail: biuro@sportimpreza.pl